fredag 25 maj 2007

Världens gosigaste Albin

I går kväll (sent för en småbarnsförälder) kom Emilia äntligen på besök. Det var några månader sedan vi träffade henne. Som alltid har vi massor att prata om och klockan går fort. Efter några timmars sömn fortsatte vi att prata, hela vägen till Sidsjön. Väl där åt vi Grekisk sallad. Döm om vår förvåning när vi hittade små, små skinkbitar i salladen. För mig gick det ju bra men Emilia äter inte kött. Det visade sig att de haft i bacon i salladen. Bitarna var så små att de gömde sig under salladsbladen. Konstig sallad eller hur! Emilia tappade matlusten.


När jag hade skjutsat Emilia till bussen och kom hem med Albin var jag så trött så trött. Som tur var Albin också det och jag kunde sova bredvid honom. Han är världens gosigaste lilla kille.



Tack för en underbar dag Emilia, hoppas vi ses snart igen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vacker!!
Jag vill också! Träffa er alla! Det känns så länge sedan sist! Det har iofs inte ens gått en vecka än, men det var ju en konstig helg!
Jag går in här varje dag och tittar om något nytt har hänt hos er och det är lite som julafton när jag ser att ni skrivit ngt nytt eller lagt ut en ny bild!
Älskar er. puss och kram E-L

Anonym sa...

tack för trevliga dagar tillsammans! Det får vi göra om snart!
Kram kram