söndag 27 maj 2007

Morsdag

Hittade ett par fina skor. Albin tyckte att jag skulle få dem i morsdagspresent. Han instisterade som det så fint heter. Vad tycker ni?



Åsså från sidan ..




Idag pratade vi om hur glad Albin alltid är, helt makalöst han kan vara kinkig och gnällig åsså sover han 15 minuter och vaknar upp som ett solsken .. precis så var det idag.


Pappa Håkan kan locka fram det mest underbara skratten. Pappa är bäst på just att framkalla skratt. När mamma försöker så skrattar Albin ibland men det är absolut roligast när pappa pruttar på magen. Då skrattar Albin så han nästan kiknar.

Nu ska vi lägga vår nybadade son i sängen.
Grattispussar-och-kramar till mammorna där ute

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Jag längtar tills jag också får höra Albin skratta och tills jag får träffa er igen.

Kram Johanna

Anonym sa...

Supersnygga skor passar väl en supersnygg mor?? Älskar dig hjärtat!
När ska vi förresten öva?
Puss o kram E-L

Anonym sa...

Jättefina skor! Och så fin Albin är! härlig bild på honom!
Jag älskar dig systeryster!
Puss och kram
Lotta