lördag 12 maj 2007

Morgon med Albin

Albin brukar vakna vid sex-sju-tiden på morgonen, då är vi så där lagom trötta så klart. I bland är han vaken lite längre och ligger och pratar länge och väl, tittar på sina fötter eller på min hand. I morse vaknade Albin klockan sex. Han var lite grinig så jag lade honom vid bröstet och där somnade både han och jag efter ett tag. Det är otroligt lyxigt att få sova nära honom. Jag riktigt hör hur han myser också. Flyttar jag mig, för att det blir för varmt kommer han strax efter. Han vill ligga riktigt nära. Till slut vaknade han efter någon timme igen och då lade jag honom mitt emot Håkan, där låg han och tittade på pappa länge och väl.


Melodifestival i kväll. Det börjar klockan 21 och jag tänker -gud vad sent..... Så är det att vara småbarnsförälder :) Funderar allvarligt på att se reprisen i morgon i stället.... om jag kan hålla mig vill säga.

Grattis Lotta på namnsdagen!! Saknar dig. Vi syns snart, bara dagar kvar.
//annso

1 kommentar:

Lotta sa...

Och jag saknar dig! Nu är det bara fyra dagar tills vi ses! Puss och kram!