tisdag 15 maj 2007

Albins favorithobby just nu

Den som ändå vore så här vig ...














3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Guu så söt han är Ablin! En riktig praktbäbis! =)

Har precis fått inbjudan till dopet. Kul! Vi måste bara dubbelkolla datumet för vi har en känsla av att det krockar med en aktivitet på eriks jobb. Vi återkommer.

Det är jätteroligt att följa er blogg!

kramar
Anna

Naranja sa...

Blivande elitgymnast kanske? Det är så härligt att kunna få vara med om allt han lär sig fast jag sitter så många mil bort. Internet är en bra uppfinning! Har hämtat ut mina tågbiljetter nu och jag är framme i Sundsvall klockan 15.49 på måndag. Är det ok om jag lånar sängkläder och handduk av er, så minimera jag packningen?
Kram Naranja

Håkan och Ann-Sofie sa...

Handduk och annat ingår i övernattningsavtalet :) Inklusive 3 måltider .. om du hinner få i dig det :)

/Håkan