tisdag 8 maj 2007

Sköna helg

Vi har haft en skön helg. Det blev fullt upp på lördagen. Vi skulle åka och handla och Håkan skulle förbi Biltema. Jag och Albin väntade i bilen. Då ringer min telefon, det är Carin som ringer och berättar att hon har vägarna förbi och undrar om de kan komma förbi en sväng. Jag har ju inte träffat henne på två år så det var verkligen på tiden att vi sågs!

(Håkan fortsätter skriva inlägget)

När väl Carin och Lorents hade varit å hälsa på var det direkt in i bilen för att åka till Timrå där Elin och Dan bor, de bjöd på supergod middag åsså pratade vi en massa om nu, semester och framtid. Få se om det blir fint målarväder får vi nog ge dem ett handtag med målningen av huset.











På söndag var mamma och pappa jäääättetrötta men det blev i alla fall grillat till middag! Det piggade upp men hur roliga är söndagar på en skala ... då åker pappa och jobbar nästa dag *suck*. Men peppar peppar, snart är det låååånghelg igen .. å semestern inte långt därpå!

Allt sedan i söndags har dock Albin inte aaaaalls velat sova om kvällarna så mamma och pappa har turats om att lyssna på mitt jämmer. Men tillslut så brukar han ge med sig .. oftast då vid mammas bröst förstås, tryggare ställe kan man ju leta efter ... knappast en skäggig pappas kind!








Helst av allt vill mamma och pappa att jag ser ut så här varje kväll klockan åtta.


Visst kan jag vara kinkig men det är ju tur att jag e sådant charmtroll i övrigt! :)


Nu blev det tyst i vardsagsrummet han verkar ha få lite kvällsmat och ansiktfärgen är mindre röd nu och mer bebisnaturlig, kanske kan mamma och pappa se senaste avsnittet av Heroes! Höjdpunkterna på vardagskvällarna.


Adjö adjö senapsfrö!

/H Eriksson

Inga kommentarer: