söndag 23 september 2007

Kurerad

Hur blir man frisk från en förkylning? Albin vet svaret.


Kramas mycket!


Leta i alla skåp efter....


Just det öl- hmmmm


Bada i leksaker verkar också vara en hit.

Albin är nästan helt frisk nu. Han är lite täppt i näsan annars är det full rulle. Nu börjar han att dra sig upp till stående och jag måste erkänna att vi har hjärtat i halsgropen många gånger. Albin övar så mycket på att sätta sig att han nästan gör det i sömnen. han förvånar både sig själv och sina föräldrar med att helt plötsligt sitta upp i spjälsängen - mitt i natten. Då gråter han och vi får lägga ned honom igen.
Sov gott!!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Eva-Lena sa...

Den kuren ska jag prova!!!
Men det får bli i morgon. Nu ska jag sova. Det är arbetsdag i morgon.
Saknar er massor!!!
Kramar

Johanna sa...

Vilka fina kort och va söt han är lillkillen. Tänker på er och är glad att höra att ni mår bättre.

Kram Johanna

Jimmy sa...

Nu får Håcke inte ha ölen ifred längre!
Go Albin! Go Albin!

Kommer ihåg Joeline när hon gallskrek för att hon inte fick hålla i en sån ölflaska. Man får hoppas att det endast rör sig om vanlig upptäckarlust och inget annat ;)

Skönt att han är friskare, det är så mycket roligare med friska barn. Särskilt som höstvädret är milt och skönt.

Kram på er!

Johanna sa...

Idag har jag haft en rörig dag och önskar att jag kunde krypa upp i sofffan hos er med ett glas rödvin och bara snacka skit en kväll.

Stor kram

/Johanna

Anonym sa...

vad han har vuxit mycket! vad kul att se!
Hoppas vi ses snart. Det var ju ett tag sen sist!
Fika i Härnösand? :-)
kram kram