onsdag 20 juni 2007

Packat och klart

Puh. Nu har jag packat klart inför midsommarhelgen. Vi åker till Skellefteå och hälsar på. Albin sover gott i vagnen och jag har hunnit med en hel del medans. Känner mig helt speedad just nu. Drack extra starkt gott riktigt hett kaffe för ngn halvtimme sedan och det gjorde susen :).

I går fick jag världens gladaste överraskning. Wicktoria ringde och sa att de var två mil utanför Sundsvall och frågade om jag ville fika med dem nu eller på tillbakavägen. Både ock svarade jag naturligtvis. Det var så jäkla kul att få träffa Wicko, alltid lika sprudlande glad! Jag hoppas jag inte pratade öronen av dig och Spencer med min svengelska. Det är så svårt att prata engelska när jag har massor att prata om och det kan inte gå fort nog :). Passade naturligtvis på att fota dem innan de gav sig iväg.


Mitt fotointresse har tyvärr stannat av, kanske i brist på tid och nu för tiden dokumenterar jag mest. Tänker inte på att inte ta bilder i motljus som ovan, eller att gå lite närmare, jag bara knäpper kortet.
I morgon är en stor dag. Albin ska få äta gröt för första gången. Tror inte att han får i sig tillräckligt på kvällarna. Igår ammade jag honom och han blev inte nöjd. Vi värmde upp mjölk från frysen och han slukade allt, i ett nafs. Pratade med Elin och fick tips om vilken gröt jag ska prova. Tur att jag har dig, tack för tipsen!
Trevlig midsommar alla!

4 kommentarer:

Eva-Lena sa...

Hej hjärtat!
Jag önskar dig och din fina familj en riktigt glad och god midsommar!
Trots att ni sviker oss ;-)
Pussar och kramar
Eva-Lena

Anonym sa...

Vad kul med besök av Wicko och Spencer! Hoppas att ni har det bra i Skellefteå. Vi är i Tidaholm nu. Tyckte Albin om gröt? Ni får visa lite bilder och berätta sen!

Glad midsommar till er alla tre!
Kramar Lotta

Anonym sa...

Hejsan igen! Hoppas att ni har haft en skön midsommar. Fick sms som talade för det iallafall... Dessutom verkar ni ju ha haft mycket bättre väder än vi lite längre söderut?! Vi var ute hos kompisar på Värmdö och firade kring midsommarstång (dock utan att dansa) och grillning på kvällen! Jättemysigt och lagom mycket firande för en småbarnsförälder. Vi var uppe till två och Stina vaknade sex så vi var lite trötta på lördagen, konstigt eller hur? Så mycket som jag skriver borde jag kanske starta en egen blogg??!! Man har ju så mcyekt att berätta när man inte kan ses varje dag, eller hur? Vi hörs!

Hur gick det med gröten förresten?

Kram kram från Elin!

Elin sa...

Nu har vi också en blogg!!

Kram Elin