söndag 17 juni 2007

Födelsedag


I går fyllde jag hela 31 år. Håkan uppvaktade mig på morgonen med belgisk chocklad i form av hjärtan. Fick också ett presentkort på en ryggbehandling av honom, har beklagat mig några dagar nu på min onda rygg och förhoppningsvis får jag nu hjälp. Det var en mysig dag som vi tillbringade med att shoppa kläder. Hittade två linnen, i övrigt hittade jag inte något annat än barnkläder. Har liksom tappat suget att shoppa åt mig själv och upptäcker att jag oftast hamnar på barnavdelningen istället. Hoppas att suget kommer tillbaka snart för jag behöver verkligen uppdatera min garderob.

Tack för blommor, kort och telefonsamtal från er allahopa, saknar er mycket


2 kommentarer:

Lotta sa...

Härligt att höra att du hade en bra dag! Så fin bild på dig och Albin. Det ser ut som att det är Albin som tar kortet! =) Både jag och Christian konstaterar att han är så vaken och med!
Om du ger mig pengar kan jag shoppa till dig! Hos mig är suget konstant! Hihi. Snart kanske vi får tid till att gå och strosa på stan tillsammans och fika och handla kläder till dig. Jag rekomenderar dig att handla på nätet. På H&M till exempel, enkelt att skicka tillbaka också!
Ha det så bra! Puss och kram

Naranja sa...

Jag måste köpa en almanacka så jag kan hålla mig uppdaterad med allas födelsedagar! Så, grattis i efterskott gumman!
Naranja