tisdag 17 juli 2007

Tillbaka till Sundsvall

Nu är vi tillbaka till Sundsvall igen. Det har varit ett par underbara dagar i Östersund. I söndags var vi på Agatons dop. Det var otroligt fint och Agaton hade en dopklänning som hade använts 19 gånger (tror jag det var). Klänningen var sydd av en gammal brudklänning och hade 63 år på nacken. Efter dopet fick vi smörgåstårta, kaffe och kakor hemma hos Naranjas pappa. Vi fick gå en tipsrunda runt den häftiga trädgården innan smörgåstårtan avnjöts. Jag tror aldrig jag har ätit så god smörgåstårta. Håkan håller med och han är stor smörgåstårtsfantast.

Nu väntar jag otåligt på att Lotta ska komma och hälsa på tillsammans med Christian. Det ska bli skönt att få rå om dem några dagar innan Åkersjönveckan.

Tyvärr verkar Albin ha fått ögoninfektion. Han har det mest besvärligt på kvällarna och vi rengör med koksaltslösning. Jobbigt för honom!

/annsofie

1 kommentar:

Naranja sa...

hej vännerna och tack för senast! vi hade det jättetrevligt tycker jag. har pratat med pappa och han tyckte att det var kul att du gillade hans tavlor. Tyvärr känner han att tavlorna du spanade in känns för "färska" för att sälja eller ge bort nu. Han menar att han precis gjort färdigt dem för några månader sen och vill väl rå om dem själv ett tag. Men kanske om nåt år, tror jag. Kram Naranja