fredag 5 oktober 2007

Våran idol


Jag måste bara lägga in en bild på Albin. Tog den idag när jag höll på att göra lunch. Albin drar sig upp utefter mina ben och är så söt så man bara smälter.
Fattar inte hur man ska hinna med allt här i livet. Ska ju klä om min stol, virka klart filten till Albin, sy om lite kläder och så måste jag städa också. Jag har ju hela dagen på mig tänkte jag i morse. INGET på listan är gjort..... Dagen har gått åt till att söva Albin, handla mat, göra mat och annat pyssel som jag knappt kommer ihåg.
Ikväll är det Idol!
ha det!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Va fin han är, tänk va det händer mycket. När jag kommit lite längre med mitt neverending köksprojekt hoppas jag att vi kan hitta en helg när vi kan träffas.

Kram Johanna

Jimmy sa...

Gulligt värre :)
Vet att det är lite pessimistiskt att säga det här och ni har säkert hört det förr men, ta vara på tiden för det går fort! Och dom stunderna kommer inte tillbaka...förräns med nästa barn :)

Snart går väl Albin?!?

Naranja sa...

Ja, jag håller med dig. Det finns tusen grejer man vill hinna med men det blir aldrig av..
Kram på er.
Naranja