torsdag 19 april 2007

Imorgon är det fredag-

Albin har just somnat .. eller för en timme sedan nu tiden går så fort när man väl vill andas ut en stund. Ann-Sofie och jag gör vårt bästa för att hålla tandtrollen borta.

Imorgon kommer systrarna till Ann-Sofie på besök å det ska ju bli trevligt ,, få se vad jag ska hitta på tänkte försöka få lite "Egen tid", kanske sätta upp nintendot å lira lite eller åka och köpa en bok. Gingis Khan har jag blivit rekomenderad, ska visst vara en bra serie böcker .. kommer inte ihåg författaren. Måste köpa nytt tangentbord, eller så börjar musklerna i mina fingrar att förtvina .. kanske hela jag .. :) Nä, usch nu ska jag hoppa i sängs.

AnnSofie står bredvid och skådar första inlägget.


Ha en go natt. Imorgon är det Fredag HURRAAA!!!


Bifgoar en bild på vår älskling.
Albin säger "Talking to me?!" :)

/Håcke


Inga kommentarer: